Jäkla pollen!

Tjohej!
Nä jag är inte pollen allergiker.. Men fyy vad jag är trött på all pollen. Bara man är ute en liten stund så är hela vagnen full.. hela gräsmattan e full av det gulaktiga eländet. Hela bilen är full med pollen ja verkligen allt.
När försvinner egentligen pollen? E ju ingen mening att putsa fönstrerna än :P

Innan idag så fick Alexander en stooor portion laxgryta.. det gillade han och så fick han katrinplommonpuré efterråt. Hoppas det kör igång magen på honom lite. Han har så konstig mage och är så hård i den ofta och gör inte ifrån sig mer än kanske mellan 4-5 dagars mellanrum.. så det börjar väl bli dags snart igen.
Han verkar iaf inte ha ont i sin mage och det är ju skönt. 

Idag har jag varit ute och gått igen. Tog samma runda som igår.. tycker den är rätt lagom =) men fy bubblan vilken skoskav jag fick på vänsterfoten. Ändå hade jag compid på.. fast när jag va hemma och kollade sen så såg jag att jag satt plåstret lite för högt upp.. typiskt! Gör ju så ont med skoskav.
Alexander sov gott i vagnen och har sovit ute en lång stund nu.

Under tiden han har sovit så har jag även kantskurit gången.. gräset täckte plattorna en bra bit.. så nu ser gången jättebred ut :P Fast jag har bara tagit en del av den (åt ett håll) Så jag får väl fortsätta sen.

Nu leker Alexander med lite leksaker här på golvet och snart ska han få amma... den lille sugproppen! 

Tycker faktiskt det osar lite här inne.. ska gå o kolla hans blöja om katrinplommonen gjort susen!

Ha det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch! Jag är me sååå trött på Pollen =( Hoppas alla träd å allt har blommat klart snart!! :P

Mmmm gör ju AP-ont me skoskav :( Stackare!

Hoppas de läker snart!

PussPuss

2011-05-11 @ 15:44:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja fy tusan vad pollen det e överallt! Har det verkligen varit såhär mycket nån gång innan? Har man fönstrerna öppna så kommer det ju med in :/ Så jag undrar samma sak som dig :P

Hihi vad skoj att han tyckte om lax :) Skönt att det finns katrinplommonpuré som sätter igång deras magar :D Verkligen skönt att han inte verkar ha ont av att iaf!

Duktig du e som fått lite gjort idag, gräset växer med på bra så e inte förvånad över att gången ser bredare ut nu ;)

HAHAHA sugproppen, det var det roligaste jag hört idag ;D

Puss

2011-05-12 @ 21:21:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback