Kalas

Hej!
Har en sovande pojk i min famn. Sitter i soffan nu och kollar på Fenomen.. häftigt men tror det är massa ploj.. mkt av det iaf.

Idag var vi bjudna på kalas igen.. 20 års kalas. Det var Dennis kusin Sofie som firades. De hade hyrt en lokal. Det var många släktingar till Dennis som kom. Alla fastrar och hans farbror, några kusiner med familj, alla Dennis syskon med familjer. Skojsigt.

Dem bjöd på smörgåstårta.. hur god som helst var den.. mmm! Annars känns det som jag hade förätit mig på det.. men idag var jag riktigt sugen. Tårtan efterråt var me superduper god!

Men fyyy vad kallt det varit idag. Riktigt iskallt faktiskt!

Nä, nu lite tv, kanske nån varm macka o sen sängen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaavisst va de kallt igår?! Buuurrrrr! Inte mkt bättre idag heller :( Har de haglat hos er me idag?

Mmm men de e gott me smörgåstårta! men man föräter ju sig rätt fort på de :P

Pussa

2011-05-02 @ 18:50:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha så komiskt, satt med o kollade på fenomen igår, har inte sett det innan :P Men man undrar ju hur de gör egentligen :D

Kul att ni hade skoj! Ja du ha fått smörgåstårta många ggr det senaste halvåret ju :P

Ja usch, hoppas det blir varmt snart igen!

Puss

2011-05-03 @ 16:16:37

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback