Morfar

Idag kom Alexanders morfar på besök. Han skulle leverera en spis som Dennis bror Philip skulle ha. Så då stannade han för lite fika me =) Jag gjorde en rabarbersmulpaj i morse och så hade jag vaniljglass till.. och han fick sista kaffet! Jag dricker ju inte kaffe och har inte haft koll på hur mkt kaffe som funnits kvar.. men det fanns till 1,5 mugg till honom :P Dennis har ju gjort så mkt chokladbollar nu senaste.. så jag får skylla på honom :P
Så det får jag köpa vid nästa storhandling :P


Lika som bär med sina kepsar ;)

Alexander var superglad att få se sin morfar igen.. han bara skrattade och var glad hela tiden =)

Alexander har på en kortärmad/benad (haha säger man så?!) sparkbody som han fått av Alice =)

Och handen i munnen e ju ett måste ;D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Å så roligt att få träffa Morfar! Ja de ser minsann lite lika ut i kepsarna! :P

Hihi! Roligt att dne passar! =)

Pusss

2011-05-23 @ 23:36:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback