Spooky

Hej svejs!

Nu har Dennis varit hemma några timmar. Vi har lagat lite mat o så..
Blev det här:

Hemmagjort potatismos och så gjorde jag biffar med persilja och fyllde med lite fetaost i varje.

Han berättade en scary grej som han med tyckte va scary. Imorse när han skulle ta sin klocka som låg på soffbordet och vände dig om, så hade plötsligt tvn satts igång så det stod "Sony" på skärmen.
Och han hade ju inte satt igång den :P
Hehe.. var nog hans farmor eller farfar som jävlades med honom.. de bodde ju i detta huset!

Nu ligger Alexander och sover.. Här är när vi satt och åt.. han satt i vagnen då.. tänkte lägga honom först, men han ville inte sova just då :P


Funderar på om jag ska baka faktiskt.. såå sugen på nåt sött (och kan ju inte precis äta upp Alexander :P hihi)!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch så läskigt! :S Otäckt me spöken! Ja hoppas de va nåt spöke som ni vet vem de e! Känns väl lite bättre då :P



Pussa

2011-05-18 @ 14:37:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha jag gjorde persilje o fetaost biffar igår! :D Sicket sammanträffande ;)

Hmm ja lite otäckt, jag hade då inte vågat vara själv hemma :P

Hihi ne han ser då inte så trött ut :P

Ne Alexander får du gärna låta bli att äta upp ;)

Puss

2011-05-19 @ 13:18:36

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback