Städdag

Japp.. lika kul som det låter.. men verkligen ett måste! Tur man har musik ;)
Dennis är ute och bygger.. innan vi kan börja med taket måste han göra grunden till uteplatsen... (den del det ska va tak över).. och han har redan hunnit vara med skräp på Bubbetorp.. ett helt släp, samt på XL bygg i Jämjö.

Alexander sover.. Dennis lyckades få i honom 2 smakportioner gröt innan.. han lurade honom med vatten.. för när han ska få vattenflaskan så gapar han, så får han en sked gröt och sen dricka ibland ;P Får göra lika dant med den "vanliga" maten sen.. för han är ju lika dan med den.
Men funderar på om han kan ha lite ont i halsen.. för det är just vad jag har fått.. och då kan det göra ont att äta ju.

Nä nu dax att fortsätta.. ska tömma kattlådan, dammsuga o plocka, vattna blommor m.m.

Kram Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

haha här luras vi också ibland, med diverse saker :)



Sv: Det är inte mammor från min mammagrupp utan svenska mammor som jag lärt känna genom internet och så har vi dragit ihop lite träffar tillsammans. Supermysigt!

2011-05-28 @ 16:40:14
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi vad smart, kul att det lyckades :D

Ja det e tur man kan ha musik på, går lättare då :P Skönt att ha det städat o fint hemma :)

Puss

2011-05-28 @ 22:13:14
Postat av: Jenny

Haha så smart att luras så :P Ja städddag behövs ibland... Idag ska jag ha en riktig tvättdag.... Blä!



Pussa

2011-05-30 @ 12:10:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback