Torsdag!

God kväll!

Igår kväll var vi borta hos grannen (min systerdotters pappa) och Dennis körde ut hans "lilla" båt :P
Under tiden lekte jag lite med Amanda (systerdottern).. hon visade en fiffig grej hon gjort för att få honung ;) Hon hade satt ett slags galler i ett träd och så plockat några blommor och satt vid gallret som skulle locka dit alla bin så de skulle göra honung där ;) Hon är för go!
Himla skönt väder igår kväll.. Vi bor ju super nära.. men det va såå härligt med den lilla promenaden.. hade kunnat gå en lång promenad egentigen.. men får ta det en annan dag :)

På kvällen sen så städade vi.. jag tog hela nedervåningen typ och Dennis tömde pannrummet för att sotaren skulle komma idag... fy fanken vilken jäkel till att skita ner :( ALLT är svartprickit av allt sot nu.. rör, väggar, tak, golv :( Och har tyvärr inte haft tid elr orkat städa där. Tjurig och otrevlig är den jäklen me! Jag vill ha en stilig och trevlig sotare, inte en gammal tjurgubbe som stökar ner så.. har aldrig varit med om maken.. och han har varit här de senaste gångerna.. alltid lika sotit efteråt :/

Har bara åkt en gång med den tror jag... Så hoppas på att vi kan hänga med nån sväng i sommar.. måste skaffa en lite flytvärt till lillprinsen först då bara.. Dennis kör sin fars traktor med dyr last :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Ja hon verkar allt go hon Amanda! Vilka idéer barn har alltså! Så roliga!

Vilken fin båt! Ja hoppas ni får åka med =)

Puzzz

2011-05-23 @ 23:38:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback