En bra dag

God kväll!

Sitter i soffan nu. Ganska trött men har haft en bra dag. Alexander hoppar för fullt i hoppgungan och Dennis duschar. Väntar på att Eurovision Song Contest ska börja.. blev lite tjurig när jag såg att det börjar kl.21 och inte kl.20 som jag trodde och är inte slut förrän 00.15 typ... Får se om man orkar se hela :/ Men kollar på Martin Stenmarks program "Kvällenär din".. fint program :) Man blir rörd!

Vi har fått mkt gjort idag... vi har bäddat rent i sängen och tagit ner tvätt från sovrummet (har alltid en förmåga att stanna kvar massa tvätt där), Dennis har klippt gräsmattan och jag har rengjort ugnen/spisen, vi har tvättat, hängt upp tvätt, tömt diskmaskin o plockat i diskmaskin, varit ute och gått.. och dammsugit.

Har varit i Brändabo me och ätit grillat... var gott och skönt att slippa laga mat även ikväll ;) Har ätit både frukost och lunch idag me.. men blev lite förskjutet så åt väl inte frukost förrän 11- halv 12 typ..

Här kommer några kort från idag när vi var i Brändabo (hos farmor och farfar).

Farbror Joel, kusin Malte (som föddes 4 dagar efter Alexander), farmor och så Alexander i farmors knä =)

Alexander såg verkligen ut som en julgran i alla randiga kläder :P hihi

Kusin Hugo kör sin traktor ;) Och djurtransport har han me!

Hihi Gulle!

Hihi

Kraam

Stora o lilla traktorn :P

Min tröttis


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi kan erkänna att jag orkade inte se hela :P Så bad Henrik spela in röstningen åt mig o visst det hade han gjort men tydligen så gick programmet över tiden så jag missade den sista kvarten, kändes liite onödigt att ha tittat då :P

Haha ja du ha ju annat att bära på när du ska ner från sovrummet :P O inte orkar man springa för mycket i onödan hlr ;)

Härligt iaf att fått saker gjorda! :D

Hihi ja det var värst vad randig han var, i flera olika färger dessutom ;) Men han e lika fin för det :)

Haha vad gulligt att lilla Nea(?) åker med Hugo..

Pussar!

2011-05-15 @ 17:22:32
Postat av: Jenny

Aww va mysigt me kusinmys! <3

Sååååå söööööööt Hugo är :D



Puss

2011-05-15 @ 19:51:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback