Ensam!

Hej på er! Oj så konstigt det här känns... Dennis och Alexander har kört iväg. Alexander ska vara hos farfar ikväll, medan Dennis är på föräldrarmöte (det ska pratas om föräldrarkoopiativet som kommer bli på Alexanders dagis) och jag ska köra och jobba vid 20.

Sitter och äter en mycket god lasagne jag gjorde idag.. med mozarella och färska lasagneplattor! Riktigt krämig och god! Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för nattens jobb. Jobbar bara en enkelnatt vilket känns riktigt gutt :) Enda natten denna veckan ;)

Imorgon går Alexander på dagis till klockan 13 och då ska faktiskt pappa Dennis hämta hem honom :) Dennis ska vara ledig sen resten av dagen.. jipppii!!! :D

Hittade en bild för nån vecka sedan då Alexander "åker" fyrhjuling med kusin Devin ;)

Ha en skön kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va gött det lät med lasagne!! :D

Hihi, vilka sötisar! :) Härligt att ni får va lite lediga tillsammans nu några dagar!

Puss!

2012-04-12 @ 21:15:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback