Hos Molly

Hej på er! Idag begav Alexander och jag mig hem till min bästa vän Pauline och hennes dotter Molly :)
Stannade dock inte så länge eftersom jag inte mådde så bra. Men himla trevligt. Pauline bjöd på fruktsallad.. ååh det är ju såå gott! Och jag hade mina muffins med mig :)
Efter vi åkt hem igen så var rörmokaren här :) Han tog bort vårt element, så till helgen kommer vi nog sätta dit dörren. Kommer se roligt ut med två dörrar hehe.. men får hoppas vi kan ta bort den gamla med i helgen... men får se :)

Alexanders farmor o farfar ringde och ville träffa Alexander och gosa med honom. Så då såg Dennis och jag min chans att passa på att åka och handla ;) Så slipper man det imorgon då den vanliga fredagsträngseln är och Alexander tycker det är riktigt tråkigt att handla. Så vi gick där i lugn ro..

Men sen var det en glad kille som ville med oss hem när vi kom för att hämta honom ♥

Här kommer lite bilder från idag =)

Molly och Pauline mumsar fruktsallad :)

Alexander undersöker vart bollen tog vägen ;)

Lite kunde de samsas med leksakerna iaf :P

Söta Molly som snart ska bli storasyster ♥

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack för att ni kom! <3

Vilka fina bilder du fick, kan ju inte bli annat med dessa sötnosar iofs :P

Haha ja det var inte mycket stackars Alexander fick ha sakerna :P

Puss

2012-04-20 @ 20:43:57
Postat av: Linda Olsson

Så söta bilder! :)



Skönt att rörmokaren varit nu! :)

Puss

2012-04-20 @ 21:26:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

å den där där leksaken gillar alex oxå ;)



2012-04-24 @ 10:17:40
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skoj att ses så de får busa lite med varandra... :P Va Molly har växt! ja tänk att hon snart är storasyster!Så mysigt!

Puss

2012-05-04 @ 22:52:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback