Jobb!

Hallu! Sitter och äter "frukost" nu :P Består av en påse med Gott & Blandat godis hehe.. ska äta nåt riktigt sen!
Alexander är på dagis och jag ska hämta hem honom vid 12..
Är lite jag ska försöka hinna med innan.. blogga klart, tömma kattlådan, dammsuga, äta & sminka mig.. så får snart sätta igång!

När Alexander kommer hem är han trött, eftersom de inte lägger honom de dagar då han slutar 12. Utan han får sova här hemma. Det ska även jag göra eftersom jag jobbar i natt. Funkar kanon att göra så. Nu förtiden sover han bara en gång om dagen.. ytterst sällan han sover mer än det. Så då får jag passa på att sova med honom :)

Nä nu ska jag sätta fart! Ha en härlig fredag nu! Kram på er

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

hahaha bästa frukosten ju ;-)



ja jätteskönt väder, har varit ute på en långpromenad. verkar som det skulle bli regn i helgen men vi får hålla tummarna för sol.

skönt att ha semester sen. du får ha det så bra på jobbet inatt.

själv jobbar jag lite imorgonförmiddag.



ja det är riktiga bustroll vi har, hihi ;D dom små godingarna!



ja alex fick jättefina kläder av sin faster igår :)



puss och kram gumman

Ps: jättefin bild på er<3

2012-04-27 @ 12:16:34
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ha en bra jobbnatt!

Fina bilder du har, igen.

: D

2012-04-27 @ 14:37:20
URL: http://hafva.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mysigt att sova tillsammans <3 det bästa jag vet <3 man sover sååå gott när man känner lillfian bredvid!

Pusss

2012-05-04 @ 22:30:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback