Kommande vecka


Önskar er ett trevligt slut på veckan!

Kommande vecka är det mycket jobb för min del. Jobbar inatt och möte + jobb imorgon och sen jobb fre, lör sön natt. Men veckan där på har jag bara en natt ;)
Jag jobbar ju hela påskhelgen.. men det bekommer mig inte. Blir finfina pengar.. storhelgsOB ggr 3 :)
Och på lördag (Påskafton) hinns det ändå med påskmiddag och 3 kalasbarn som ska firas :) Allt på samma ställe med hihi.. skönt!

Nu är jag sjukt hungrig. Ska värma mig middag från igår.. då vi åt vitlöksostfylld kycklingfilé med hasselbackspotatis.. här har ni receptet! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Sv; Taaack fina! <3

Dock måste jag svika, rökte en halv cigg i morse och en halv nu när jag kom hem. Men nu är det bra för idag! Framsteg iaf ;D



Fullt upp för dig nu i det närmaste ser jag! Men som du säger, bra pengar blir det i påsk! Jag lyckades ju såklart missa påskhelgen, har jobbat tre helger i rad nu, ledig påsk, och jobbar helgen efter sen :P skit! :P



Puss puss <3

2012-04-01 @ 18:37:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Min matte ska visst oxå jobba det mesta av Påsken , men på dag o kvällstid så här blir det oxå lite xtra pengar som givetvis ska läggas på mig :)

Trevlig vecka önskar jag o matte er !

2012-04-01 @ 19:04:30
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Pauline

Blir många nätter denna veckan men som du säger, det blir goa pengar ;) Alltid lika välbehövligt!

Smidigt att köra ihop kalasen så det inte blir så mycket farande :)

Puss

2012-04-02 @ 08:23:59
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Sv; Tack gumman! Jag är faktiskt stolt! Trodde inte det skulle gå, men hoppas det går lika bra idag bara :)

Ja, det blir en jäkla skillnad på lön när man jobbar storhelg! kanonbra ju! :)

Puss!

2012-04-02 @ 10:53:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas påsken blir bra trots jobb :)

2012-04-02 @ 20:41:43
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback