En dag i Borgholm

En bild på mig på en brygga i Borgholm, Öland
 
Idag har vi haft en mysig dag i Borgholm med mina svärföräldrar. Var där vid 12-tiden och åkte hem vid 19-tiden. Strosade runt lite och kikade i affärerna, åt god mat på restaurang, Alexander "badade" lite granna med farfar i havet, och vi mös vid deras husvagn. Alexander somnade som en stock i bilen hem, men har fortfarande inte somnat hemma. Så jag tänkte upp och lägga mig också nu då jag är hemskt trött. Så förhoppningsvis somnar han också då.
Fler bilder kommer upp imorgon! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

En sån fin mage du har Gumman! <3<3<3
Pussssss

2012-08-05 @ 22:46:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback