En kväll i stan! Och lilla Joline!

God morgon! Vilken härlig morgon det är.. men lite så där höstkall...
Fick faktiskt ta på Alexander mockarsiner på fötterna och jag sitter under en filt i soffan och kollar på nyhetsmorgon. Nyser för fullt gör jag (Alexander också), men jag känner mig ändå pigg.. blir det honungste till frukosten sen :)

Pappan i huset ger vi sovmorgon idag.. behöver han efter första jobbveckan med tidiga morgnar! :)
 
Igår efter Dennis jobb åkte familjen in till stan :) Blev en runda på sailet när det var uppehåll från regnet. Köpte bara några äckliga Brittiska fudge som smakade tvål typ ;) hihi det vet jag till nästa gång nu att jag inte ska köpa fler ggr :P Efter vi gått en liten runda där åkte vi till BB för att hälsa på Joline.. min söta lilla systerdotter!! :)
Så här kommer några bilder från kvällen!
 
Vi kom samtidigt som Alexanders farmor och farfar och gick lite på stan med dem innan vi gick på olika håll... Alexander var jätteduktig och gick ända från brandstationen till Åhléns! Men sen var han trött i de små benen =)

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback