Kort inlägg

Hejsan! Sitter just nu och kollar på Robinson. Första gången jag ser på det denna gången :)
Idag steg vi upp tidigt. Alexander lämnades på dagis vid halv 7 och vi åkte till Kalmar. Läkarbesöket med märket på min fot gick bra. Var inget farligt, har troligen blivit biten av en insekt då för 1,5-2 år sen och det var tyvärr inget som gick skära bort. Så jag fick leva med det svarta sa doktorn :P
Aja.. är glad att det inte var nåt farligt iaf :)

Sen åkte vi över till Öland.. Dennis hade ett jobb att kolla på där. Sen hann jag vara hemma 20 min eller nåt innan jag åkte och hämtade hem prinsen. Han satt och åt när jag kom och väl hemma slocknade han med en gång.
Jag har varit trött hela dagen idag, sliten efter de jobbnätterna och så steg jag ju upp så tidigt.

Imorgon är det härliga fredag igen! Kan inte fatta hur veckorna kan gå så fort! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken tur att det inte var något farligt :) Vart på Öland varni? :)
kram på dig!

Svar: Vi var i Borgholm. Han hade ett jobb där på skolan, men gick rätt snabbt :) Kram
imm0rtelle

2012-08-23 @ 20:46:18
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Ja veckorna springer verkligen iväg! Inte klokt!
Ibland vill man nästan stanna tiden lite.
Pusss

2012-08-30 @ 23:02:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback