Kikar in!

Tänkte bara kika in här och säga hej till er! Hoppas att ni har haft en bra dag och får en mysig kväll!
Just nu äter jag glass med lakrits hardtopping och kollar på "Halv åtta hos mig". om 20 minuter ungefär ska jag köra till jobbet för min andra jobbnatt.
Alexander hade haft det bra på dagis. Men inte ätit nåt vid lunchen, det hade ju serverats Kludda igen.. vilket han avskyr :P Imorgon ska han dit igen, men då ska han inte vara där riktigt lika länge utan jag hämtar honom klockan 13. Snart är det dags att boka in ytterligare några veckor. Då ska jag nog utöka med några timmar. Just nu är han bara på dagis i samband med mitt jobb. Så nån timme till får det bli så man hinner med lite i hemmet också.. städa eller så.. Speciellt den veckan han bara går 4 timmar på fredagen. Men vill han nog träffa sina kompisar den veckan. Fast han ska minsann få mysa massor med mamma med ;) 

Ha det bra nu! KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Härligt att han trivs på dagis :) Vad är Kludda?

kram

2012-02-20 @ 21:33:20
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Heej Sötnosan! Hoppas att du har det bra på jobbet =) Vill du å Alexander komma hit på torsdag? Det verkar som att jag kan sluta kl 13 så jag är ju hemma senast 13.30 =) Så kan vi äta lite mat å fika lite gott :)

Pusspuss

2012-02-20 @ 22:46:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej fining

hoppas ni hade en bra helg o en skön måndag.

ja det stämmer, jobbade igår. är så trött när jag kommer hem så bloggen hamnar alltid lite åt sidan den dagen hihi, hoppas du hade det bra på jobbet.



tisdag o semledagen idag, blir det nån semla? ;)

jag är lite sugen :)

Puss o kram

2012-02-21 @ 08:07:08
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas nätterna har gått bra nu! :)

Usch kludda igen, stackarn! :P Det ska de ha på stället jag ska vara på imorgon, fy! Får bli att ta med sig mat lr bara äta grönsaker :P

Haha ja det e väl fördelen med att du inte jobbar så mycket, att de bett dig lägga in lite extratid så du hinner göra annat med ;) E då inte alls avis ;) :P

Skönt iaf att jag inte jobbar så länge till! :)

Puss

2012-02-21 @ 13:26:37

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback