Tandvärk


Hej på er! Fy så kallt det är ute.. men snön glittrar så vackert. Har eldat hela morgonen för huset är riktigt kallt.. tar evigheter att få upp värmen när det är så kallt ute!
Det händer nog inte så mycket idag, känner mig rätt seg och har grym tandvärk. En visdomstand är på väg upp och jag är helt uppsvullen i tandköttet där. En stor knöl! Jag kan förstå de små barnen när de ska få sina tänder!

Längtar till Dennis kommer hem, han har ju varit hemma och sjuk nästan hela förra veckan. Men nu var det dags att bege sig till jobbet igen. Man hade ju nästan vant sig att ha honom hemma ;)
Idag får han nog tvinga i sig lite fisk :P För det är jag sugen på att äta till middag :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch drygt när det tar tid att få upp värmen i huset! Tur du har värmefilten nu iaf :D

Vi har faktiskt härlig värme i huset nu, golvvärmen funkar äntligen med! :) Dock e det konstant 15 grader på golvet i vardagsrummet nu när det e så kallt, inte lika skönt :/ Men men man kan ju alltid sitta på en kudde iaf :P

Haha javisst blir det tråkigt när det återgår till det normala, man vänjer sig lätt vid att ha dem hemma :D

Puss

2012-02-06 @ 22:07:55
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Usch och fy för tandvärk!! Hoppas den släpper fort <3



Puss!!

2012-02-06 @ 22:08:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch din stackare!! Har de gått över nu? Var det din första visdomstand?

Puss

2012-02-13 @ 21:39:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback