Lite shopping


Blev en tur till stan idag. Köpte grejer, sandaler till Dennis (present från mej) och så hittade han en vindjacka, och jag hittade en klänning och shorts till mig och en kofta, sandaler och en ring till toan till Alexander.
Vi hälsa på hos Alexanders farfar på brandstationen så han fick gosa lite med honom och sitta i brandbilarna.
Innan hemfärd tog vi Mc Donalds... Alexander fick sin första Happy Meal.. han var inte så intresserad av hamburagren utan åt mest pommes.. potatisälskaren ♥

Nu är vi hemma, Alexander är nattad och jag försöker få upp värmen under värmefilten. En av de bästa presenterna jag någonsin fått :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh så fint! Jag måste också handla lite snart ;) Suger i shoppinggenen ;)



Kul med första mc målet! Hihi!

Puss <3

2012-06-06 @ 11:37:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så fin kofta, var är den ifrån? :) Haha, Alexander tycker också mest om pommesen ;)

kramar

2012-06-06 @ 20:50:02
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback