Nedräkningen är i full gång :)


Hallå vänner! Åh idag är det sånt där häärligt väder ute ugen! :) Inte lika många grader som i förgår.. men solen skiner ändå varmt och skönt! Akexander sov till 9.30 både igår och idag! Verkligen lyx! Han vaknade nån gång i natt och var lite ledsen. Tror han hade lite ont i magen för han hade inte gjort nåt igår. Men idag så :)

Dennis jobbar på Öland idag, men är förhoppningsvis hemma vid 16-tiden.. :) Jag har min låånga jobbhelg framför mig! Jobbar fre, lör och söndag natt. Men det är sista innan semestern! :) En helg innan semestern har jag tagit ledigt, för då blir det kalas för Dennis :)
Nedräkningen till semestern är i full gång.. 8 nätter och ett apt har jag framför mig ;) sen ledig heela sommaren!

Nu blir det lite bus till och lite lunch och sen ska vi sova båda två :) Måste va utvilad för nattens jobb :) Kram  på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men du vad härligt!! Vad har ni för planer för semestern? Vi kommer nog att åka neråt i era trakter en sväng :)



Puss!

2012-05-19 @ 21:59:32
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt med sovmorgon :) Hoppas helgen har gått bra och att du har hunnit njuta lite av det underbara vädret :)

kram!

2012-05-20 @ 20:46:25
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback