Memories

Igår var jag och barnen och hälsade på mormor. Alexander är så glad att vara där, leka med leksakerna i lekskåpet, kolla på vattnet i bäcken m.m. Vi åt lite lätt lunch där och stannade några timmar innan vi åkte hem. Med mig hem fick jag min gamla docka från 80 talet.. en docka som kan prata/sjunga och gå.. allt på engelska. Jag var såå rädd för den när jag var liten.. så den är som ny i sin kartong. Den har gått sönder lite i ena armen som man lyfter på när hon ska gå.. men prata och sjunga kan hon. Helt otroligt att den fungerar nästan 30 år senare... nää så gammal är jag inte ;) Men inte långt ifrån.. men 27 år är nog dockan.

Jag fick även mammas två otroligt vackra gamla julgranskulor i glas. De har alltid känts speciella för mig, älskar de!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: biggeros

Jätte fina julgranskulor! De gamla är nästan finast. Jag kommer ihåg att vissa hade stor betydelse för mig. Godnatt ;^)

2013-12-04 @ 22:20:08
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback