Paketkalender på dagis och frisörbesök :)


De la in en bild på dagisets privata Facebook sida. Idag var det Alexander tur att få ett paket från dagisets paketkalender :) En lycklig kille ser man på bilden! Om en timme ungefär så ska jag köra och hämta hem honom.

Ikväll ska vi åka in till stan hela familjen :) Nästan hela familjen ska bli fina i håret :) Ellie har ju knappt nåt hår ännu.. vill inte klippa bort den söta lilla tofs hon nu kan ha hihi..
Men pojkarna ska ska klippas och jag ska iaf färga håret. När killarna är klara ska de köra hem, så får Dennis natta de själv.. För min del tar det ju rätt lång tid :) Skönt med egentid :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Det heter faktiskt förskola, inte dagis! :)

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

Svar: Jag tycker det låter lika bra med dagis.. så därför säger jag det. Spela roll liksom! Och lättare för en 3 åring att säga!
imm0rtelle

2013-12-11 @ 10:46:48
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Jag jobbar på ett dagis, det säger jag alltid! För mig har det alltid hetat dagis och kommer alltid att göra det också! 😁 så det så!

Svar: Ja samma här! Varför ändra och hålla på liksom? ;) Onödigt! Har funkat alldeles utmärkt innan ju och det gör det nu med :)
imm0rtelle

2013-12-11 @ 11:44:03
Postat av: biggeros

Kan tänka mig att Alexander var lycklig att öppna paket. Härligt att gå till frissan och bli vidgjord. Trevlig kväll,kram

2013-12-11 @ 20:45:02
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback