Ljummen härlig kväll med vildhallon plockning :)


God kväll! Idag har jag och mina barn haft en urmysig dag hos våra vänner Jenny & Alice :) Har tagit endel bilder, men inte hunnit kolla igenom de och nu orkar jag inte ;) Så får bli ett inlägg om det imorgon..
Vid halv sex ikväll mötte jag upp Dennis på Maxi och vi handlade hem lite nödvändigheter. Alexander var riktigt mammig.. "mamma kööja", "mamma bääja mej".. gullunge.. ibland är han en riktig mammagris :) Ellie var nöjd som vanligt och låg bara och tittade i sin bilstol :)

Ikväll gick jag ut själv en liten stund.. var så skönt att lyssna på tystnaden medan solen försvann bakom träden. Jag gick och plockade lite vildhallon som jag tänkte ha till frukosten eller mellis imorgon :) Superhärligt... ljummet och helt vindstilla :) Var bara myggen som retade lite, men ändå så man stod ut :)
Imorgon är det dags för dagis för Alexanders del. Första gången på 4 veckor! Hoppas det kommer gå bra, han brukar ju tycka det är kul på dagis och ikväll när vi pratade om det så sa han "leka inne", "leka ute".. hihi... kul både och :)
Så Ellie och jag ska ha en mysig mysdag med lite småplock o massor med mys :)

Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback