Idolen kom!!! :) Och ny jacka!

Hej på er! Jag fick visst höra att filmerna jag lagt upp på bloggen inte funkat för er? Så undrar om ni kan se nu efter jag gjort en inställning? :)

Idag blev dagen inte som tänkt.. När jag vaknade vid 8 såg jag att Dennis smsat att hans bilbatteri inte funkat o fick sätta den på laddning och fick därför ta min bil till dagis och jobb. Han hade ringt barnens farfar och bett honom att han skulle hämta Alexander på dagis idag :)
Och gissa om det var en glad Alexander som kom hem o hade fått bli hämtad av sin stora idol! ;)
 
För en vecka sedan köpte jag en ny jacka till Ellie.. ååh vad jag tycker den är fin! Måste dock bli liite svalare ute, vi får se när den här sköna Brittvärmen försvinner och det blir lite kallare. Ett bra mellanläge innan jag börjar med hennes overall :) inte de bästa bilderna... men man ser ju iaf.. mörk/marinblå med vita prickar.. knäpps med dragkedja och en söt rosett vid midjan. Kommer från H&M :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men så fin hon blev i jackan!
Har precis fyndat en jacka till ingrid med. Strl 68, så jag hoppas att hon inte badar i den ;)
Kram

Svar: Detta är stl 74.. Men tycker den sitter bra! :) Kram
imm0rtelle

2013-10-10 @ 15:14:12
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback