Ett tacksamt år!

Hej på er! I natt blev det lite dåligt med sömn för min del. Men jag känner mig ändå rätt pigg :)
Ellie och jag åkte och hämtade hem Alexander från dagis, och nu har båda barnen sovit en stund. Hör att Ellie är vaken.. men hon säger inget än :)
Idag är det torsdag (för er som missat det).. och det innebär att Dennis helg börjar efter hans jobb idag :) Men det var nog sista veckan som han har ledigt en fredag.. där emot har han lagt in om ett gäng dagar vid kul och kommer bli ledig över hela julen :)
Verkligen ett tacksamt år att vara mammaledig på.. en bra sommar och mycket röda dagar och klämdagar, så barnen och jag får mycket tid för pappan i huset :)

Nu är det en liten dam som kacklar för fullt i vagnen... så nu blir det mys o lek med henne tills storebror vaknar :)
Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback