Ruggirugg

Hej! Tänkte passa på att skriva ett litet inlägg... båda barnen sover, Alexander sa själv till idag när han ville upp och sova och sin docka ville han ha med sig. Det går verkligen över förväntan med hans nattningar i sin riktiga säng. Jag stoppar om honom, säger god natt o lite pussar o så, på kvällarna sjunger jag alltid några sånger och sen går jag ner o sen somnar han själv utan problem. Gått jättebra hittills..

Idag är det en riktig höstdag, märks att vi är inne i September.. grå och regnig.. men jag hoppas på lite solglimtar i veckan me :) Men idag myser jag runt i sköna varma goa myskläder :)

Kram/ Hanna


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Så skönt att nattningarna går så bra! Sover Alexander varje dag? :)
kramar

2013-09-03 @ 11:25:38
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback