Graviditetsvecka 34


Går idag in i graviditetsvecka 34.. senaste dagarna har jag haft mycket förvärkar. Gör ont i ryggen, mensvärk och trycker och har sig neråt. Magen känns spänd och bebisen bökar mycket. Det gör att jag känner mig helt slut i kroppen. Har även mått illa senaste 2 dagarna och kräktes igår morse..

Fysiskt sätt känner jag mig väldigt redo för bebis, psykiskt sätt känner jag mig oerhört stressad att det bara är 48 dagar kvar till bf.

Annars tycker jag inte att magen har vuxit så mycket senaste veckorna. Inte märkvärt iaf. Snart måste vi börja kika på namn igen.. speciellt pojknamn, finns inte så många jag gillar.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

så fin mage du har fått, tror minnsan de gömmer sig en ännu liten flicka där. :)

Vad jobbigt med förvärkar, inget skoj alls!
kram

2014-09-02 @ 13:36:11
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback