Läget känns något bättre


Hej! Ja nu känns läget lite bättre faktiskt. Min mamma är på sjukhuset och känns lite tryggare och när hon kommer hem sedan så kommer hon ha larm och ev. lite extra hjälp, så det känns lite bättre.
Har varit några väldigt jobbiga dagar. Men just idag känns det lite bättre, trots att många andra tankar snurrar runt. Men det löser sig nog i slutändan :)

Idag tog hela familjen en liten promenad.. det var längesedan och fy vilken dålig kondition jag har! Men blir väl lite fler promenader nu när våren närmar sig :) inte så skönt att promenera när det är kallt och ruggigt.

Nu ska jag försöka på allvar undvika godis, läsk och annat i sockerväg. Svårast blir väl kakor o sånt, men det äter man ju inte varje dag ändå. Nån gång får man ju unna sig. Mitt socker går lite upp och ner än, så hoppas jag kommer må bättre och jag skärper till mig. Värsta är väl i början, innan kroppen börjat vänja sig med mindre socker. Brukar få lite abstinens och den är svårt att stå emot ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Boel

Skönt att det känns bättre! 😊

2014-02-22 @ 15:52:39
Postat av: Jenny

Häärligt <3 <3 <3

2014-02-24 @ 09:56:03
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback