Två dagar..

Hej! Får väl skriva ett litet inlägg. Suttit och kollat på Melodifestivalen, ikväll var det väldigt dåliga bidrag med. Åt lite ostbricka innan tills Ellie vaknade.
Ikväll bäddade vi rent i sovrummet. Så himla skönt, längtar till sängen nu. Alexander var så söt, jag läste Gubben Pettson o katten Findus som godnatt saga och han somnade innan jag hann läsa klart boken, men jag läste slut den ändå. Och när jag släckte läslampan så vaknade han till. Så sa han "Jag älskar dig mamma".. lite halvt sovande. Man blir så glad att få höra så fina ord av sitt barn!

Imorgon ska vi på dop för Dennis brorson Eddie, ska bli mysigt och trevligt. Där efter ska jag till sjukhuset och hälsa på min lilla mamma..
Kram

Lite bilder från igår och idag.. Ellies 3e inskolningsdag, på eftermiddagen var det dags för vaccination, det gjorde ajajaj men hon har varit pigg och så efter. Inga direkta biverkningar, så himla skönt! Alexander gjorde en fin alla hjärtans fågel på dagis. Och båda barnen gillade dagens middag- kyckling och klyftpotatis.

Kommentarer
Postat av: biggeros

Helt otroligt att Ellie är på inskolning. Hon ser ut att trivas. Vilken fin fågel Alexander har gjort. Visst blir man glad när man får höra från ett litet barn att de älskar en. Det är så stort från ett litet barn, kram

2014-02-17 @ 13:37:28
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, visst var det väldigt dåliga bidrag i år!! Ett enda bra har jag hört och det gick bara till andra chansen..
Hoppas allt blir bra med din mamma <3

Puss!!

2014-02-18 @ 22:28:01
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Håller med om att det bara var dåliga låtar, tycker inte det varit någon bra alls än :/
Så gulligt av Alexander, sånt värmer verkligen i hjärtat <3
kramar!

2014-02-19 @ 20:20:19
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback