Bild från i lördags

Magen växer på.. detta är bild från i lördags.. idag är jag i v.22 (21+2). Har ökat lika mkt nu, som jag gjorde under hela Ellies graviditet.. 6 kg + och är bara strax över halvvägs. Nu har jag äntligen börjat känna bebisen mer och mer. Tycker det är det bästa som finns! Älskar den känslan! 

Jag tycker att jag har mått bättre nu senaste dagarna. Har haft ont i fötterna efter att ha gått och stått så mycket då vi haft kalas. Fötterna har svullnat och varit kokheta och ådrorna riktigt buktat ut. Fått några blodsockerfall.. men annars har jag känt mig rätt pigg och så, himla skönt!

I natt är det back to work som gäller. Har pratat med min diabetessköterska om ev sjukskrivning. Men tydligen finns det ingen läkare på bra länge :/ Men jag har två dubbelpass kvar och även om jag skulle må dåligt, så hade jag nog klarat av de. Ska se hur det kommer funka i natt med en enkelnatt. Men jag tror det går bra.
Måste kolla vad tusan jag ska ha på mig :O Lär ju inte gå med arbetstunikan nu! :P

Kommentarer
Postat av: Boel

Klart det går bra i natt, det fixar vi tillsammans ! 😊

2014-06-10 @ 14:12:51

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback