Graviditetsvecka 24

Bild från Midsommaraftonskväll (v.22+5). Jag och magen. Idag byter vi vecka och går in i v.24 (23+0)
Det börjar kännas lite tyngre i kroppen nu. Blir ofta andfådd och börjar bli mer ovig. Jag tycker det är skönt att gå promenader, men får gå ganska sakta för att orka. Fogarna känner jag av och har fortfarande lite illamående vissa morgnar.
Jag är glad alla dagar då Dennis är ledig/hemma, för ofta flyger tröttheten på mig några gånger om dagen. Att vara sjukskriven funkar bättre för mig och kroppen, så jag kan hålla blodsockret stabilare.
Nu känner jag rörelser varje dag och Dennis har också känt :) Himla mysigt! Oftast känner jag av de när jag sitter still eller äter. Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback