Helgen som var och helgen som kommer

Jag har inte orkat blogga så mkt senaste dagarna. Så kom på nu att jag måste visa några bilder från helgen, då vi besökte Wämöparken :) Mysigt att gå och kolla på djuren och leka lite där :)

Idag har jag varit på jakt efter födelsedagspresent till pappan i huset som fyller hela 30 år på lördag! Barnen har varit på dagis och jag är sjukskriven. Var en sväng på jobbet när jag ändå var i stan idag och skrev min månadsrapport o pratade lite med chefen.
Imorgon har jag en hel A4 med "Att göra" saker innan kalaset på lördag.. Har lite ångest, men skönt att ha en lista så jag kan bocka av.. på kvällen ska vi storhandla, och fredag har vi en hel del att förbereda.. phew!! Lär sov gott när jag lägger mig på lördag :P Kram på er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback