Helgen

Blir ett snabbinlägg nu om helgen innan jag beger mig till jobbet. Igår var vi på 30 års kalas för Thina! :) Det bjöds på smörgåstårta och tårta, kakor m.m. Massa gott! :)

Idag åkte vi till Pauline med familj och träffade den lilla nykomlingen i deras familj, Meja som är 4 dagar idag :) Mysigt med bebisgos! Hon sov dock hela tiden :P Så nästa gång hoppas jag att jag får se henne lite vaken hihi!

Sen åkte vi hem och jag sov inför nattjobb och Dennis var med barnen hos farmor och farfar en stund. Nu får jag avsluta här! Kram på er

Kommentarer
Postat av: biggeros

Så gott med dessa fina tårtor. Härligt med nyfödda små bebisar. Fint kort på dig och Meja. Du blir inte sugen på tillökning??Ha en fortsatt mysig kväll,kram =))

2014-03-25 @ 22:49:32
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback