Vår och 1 h mindre :)

Hejsan! Sitter just nu och äter en färdigrätt- lasagne. Lämnade barnen på dagis för en timme sedan och ska snart krypa ner och sova inför natten. Ska jobba hela helgen 30 h (eller 29h då vi flyttar fram klockan på lördag natt). Skönt att det blir ljusare om kvällarna sen :D Blir nog tight med tid på jobbet när 1 h försvinner bara, men löser sig alltid. Sen är jag ledig till torsdag då jag bara jobbar en natt :) Jag tog en liten stund ute efter jag lämnat barnen.. Bara för att få njuta av solen och det underbara vårvädret! Det har ju varit dåligt/tråkigt väder tidigare i veckan, så kände jag behövde det innan jag går på mina nätter :) Får se om vi kanske premiärgrillar i helgen me :)

Kram på er och ha en härlig helg, njut av vädret om ni också ska få fint!

Kommentarer
Postat av: Boel

Underbara bilder, du är så duktig på att fota! 👍😊

2014-03-28 @ 11:56:24

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback