Mina magar 3 graviditeter! :)

Tycker det är kul att jämföra mina magar från alla graviditeterna :) Här är v.16 från alla tre! Så spännande vem som bor i min mage. I natt när jag jobbade så spådde en arbetskollega mig med hennes pendel och hon/den sa pojke :) Vad beträffar symtom m.m. så har jag liksom med Ellie kräkts mycket och mått väldigt illa, åksjuk (som tur är har lättat nu). Tröttheten har varit enorm, men kan ha att göra med järnvärdet och så.
Annars har jag nog än så länge varit mer sugen på salt, glass.. som jag även var med Alexander i magen.. Men även på annat som jag varit med Ellie :P Så det är så spännande vad det blir denna gången :)
En pojke som Alexander kan brottas med eller en tjej som Ellie kommer slita håret av när de bråkar haha..

Vad tror ni? :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad mysigt!
Jag gissar på en pojke :)

Svar: Ja ännu mysigare sen när jag känner mer rörelser och så. Då blir det mer verkligt :)
imm0rtelle

Postat av: linn

Magen påminner ju mer om Alexanders mage men det är ju svårt att säg men jag tror med en grabb!

Svar: Ja med tanke på vilken livlig krabat det var i magen vid ul så tror jag nog me det ;)
imm0rtelle

2014-05-02 @ 07:23:27
URL: http://phirali.wordpress.com/
Postat av: Elin - Livat på torpet

Magen är exakt lik som med Ellie :)
Jag tror på en tjej. Minns att jag spådde mig när jag väntade Edvin också och han skulle bli en tös enligt det ;)

Jätte fina magar alla tre!
Kram

Svar: Tack vännen! :) Ja nu har vi ju redan en av varje. Så blir spännande och det blir flest killar eller tjejer i familjen ;) Kram
imm0rtelle

2014-05-02 @ 08:00:21
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Emma

tar du något mot illamående? vilka fina bebis magar du har:) vad lik nr 3 är mot när du var gravid med ellie
Ska ni kolla vad som finns i magen eller hemblighet?
kram

Svar: Inte längre.. tog Postafen, men blir ännu tröttare av de och eftersom jag redan jämt är så trött så har jag hellre tagit illamåendet :) Vi ska nog inte kolla könet :) Kram och Tack!
imm0rtelle

2014-05-05 @ 10:14:42
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Pauline

Tycker nog att magen ser mest lik ut som den var när du väntade Ellie :) Men lite lik som den var med Alexander med, svårt det där :P
Du får lägga ut fler jämförelsebilder snart igen ;)
Så himla spännande iaf att få se sen vad det är för liten krabat som gömt sig! <3
Har du själv någon speciell känsla om vad det kan vara? :)
Puss

2014-05-13 @ 13:55:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback