Sommardag

Hej på er! Oj en sådan sommardag det varit! Jag har försökt hålla mig i skuggan så mkt som möjligt och så har jag smort in mig med barnens solskyddfaktor 50. Men ändå har jag fått lite färg. Blir väl lätt så när det fläktat också.
Vi åt både frukost och lunch innan vi gick ut idag. Barnen skulle först städa upp allt deras lego som låg över heela vardagsrumsgolvet, innan de fick gå ut. Så jag hann även köra igång 2 maskiner disk och 2 maskiner tvätt. Sedan var vi ute hela dagen!
Hoppade i studsmattan, gungade, vattnade grönsaker/blommor m.m.

På morgonen ringde jag svärfar och hörde om jag fick låna hans tvättgrej till uteplatsen. Tänkte att jag kunde fixa med det under dagen. Men så blev det ju inte riktigt... Svärfar kom hit med grejerna en stund innan Dennis kom hem och då fixade de uteplatsen och tvättade den.. det som jag skulle gjort :P Var ju inte så jag tänkt, men nu i efterhand är jag ju glad att jag inte behövde ge mig på det. Har nämligen grym foglossning ikväll.

Nu ska jag vila i soffan! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du får lite hjälp, var rädd om dig gumman! <3
Kramar!

2014-05-27 @ 21:39:18
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback