Trettionde maj


God kvällen! Var nyss ute en sväng och plockade in en liten kvist med syrener. Gick i vanlig ordning och kollade till mina blommor och odlingar. Tycker det är så lugnt och skönt att göra det efter barnen har lagt sig. Bara lyssna och njuta en stund av tystnaden.

Det blev sjukskrivning för min del hela helgen och så får jag se hur det blir framöver. Jag pratade iaf med en diabetessköterska idag. Min ordinarie var tillbaka på måndag, så de skulle prata lite om hur jag ska göra. Troligen kommer jag inte kunna jobba fler 2 nätters iaf. Har bara två såna pass kvar, men eftersom jag rubbar så på mina mål då jag sover på dagarna m.m. så är det inte speciellt bra för blodsockret. Helst inte nu när det svajar som det gör..

Nu blir det snart sängen här! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Boel

Ta det lugnt nu o var rädd om dig! Kram💖

2014-05-30 @ 22:03:04

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback