Graviditetsvecka 40

Magen i v.40 som jag går in i idag...
Har förvärkar varje dag nu, ofta gör de riktigt ont. Ofta ont i rygg och så med. Bebisen hickar ofta och ibland får den "ryck" som när en hund/katt kliar sig om örat :P Det ska tydligen va när bebisen kissar! Kände aldrig det med de andra.. så lite häftigt. Sägs också vara vanligare hos pojkar? :)

Idag köpte jag hem lite blöjor i minsta storlek, har även börjat packa bb-väskan med bebissaker.. måste bara packa min egen me! :) Jag har ofta halsbränna och oftast om kvällarna/nätterna. Kanske en bebis med mycket hår? ;)

Jag är trött, men känner mig rätt taggad/redo nu! På onsdag ska jag till barnmorskan! Missade ju min förra tid där då det var så mycket annat de dagarna! Så spännande allt ser bra ut!

Nu får jag mjölksyra i benen bara jag går upp för trappan. Lyfta/bära barnen är sjukt tungt nu! Så undviker det så mycket det går! Det är skönt att det är så nära nu, kan ju hända när som helst :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh nu är de nära eller du kanske redan fått bebis:)?? spännande nu ju:)

2014-10-15 @ 20:44:52
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se
Postat av: Emma

Åååh nu har du säkert fått din flicka?
späönnande o se om jag hade rätt:)
kram

2014-10-18 @ 08:42:18
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback