1 månad kvar <3


Idag är det bara 1 månad kvar till bf. Snart får vi träffa Alexanders o Ellies syskon! Helt sjukt att Ellie, som är min lilla flicka, ska bli storasyster.
 
Nu i v.36 blir jag snabbt trött, i kroppen speciellt. Det börjar bli tungt och otympligt. Mycket bök i magen och jag börjar känna av förvärkar till o från. Det är inte lätt att duscha, skala potatis, köra bil, ta sig upp från golvet eller vända sig i sängen.. för att nämna några exempel :P Längtan är stor nu, men jag vill så gärna få barnens rum klara innan <3
Idag har jag varit hos barnmorskan. Sf- kurvan fortsätter att sjunka lite, men inget märkvärt. Så nåt mer TUL blir det nog inte. Idag tog jag blodprov för att kolla mitt långtidsvärde vad det gäller blodsockret. Barnmorskan ringer om det ser konstigt ut. Annars får jag väl veta värdet vid nästa besök.

Så här är mina värden i v.35+ (v.36)

Vikt: 65 kg
Sf- mått: 32
HB: 136
Socker: 10,4 (nyligen ätit frukost.. så ej gått 2 h efter)
Blodtryck: 120/65
Bebis: Ligger med huvud neråt men ruckbar
Hjärtslag: 150
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så fin du är <3
Och snart har ni er tredje lille skatt i er famn :)
Kram

2014-09-19 @ 07:43:05
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback