Mysdag!

För ett tag sedan pratade Jenny o jag om att ha en mysdag tillsammans bara hon och jag. Jag hade glömt bort vilken dag dock, så tur att jag blev påmind sent igår kväll :P
Vi träffades i stan vid 15-tiden. Blev lite shopping först och sedan gick vi till Montmatre och åt 3 rätters... Jag tog toast skagen, torskrygg, och camenbert.. det sistnämda var inte min grej riktigt :P Har ätit det innan, men glömt hur det smakade..
Men gott och trevligt :) Efterråt kikade vi lite på åhlens! Och jag köpte bebis första kläder <3 Bara  basplagg dock. Tack för idag gums! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Boel

Verkar som ni haft en härlig em😊👍.
Gillade du inte friterad camembert, det som är så gott💕👍

2014-09-16 @ 21:35:51

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback