Solstrålar


Idag kändes det såå skönt att få lämna två glada barn på dagis utan tårar. Annars brukar Ellie vara rätt ledsen och klamra sig fast vid mig. Men idag sprang hon in som värsta solstrålen och satte sig i fröken Kerstins knä. När jag skulle gå fick jag kramar o lite gos och så satte de båda igång och leka :)
Såna dagar är guld värt! Att kunna lämna utan klumpen i hjärtat.

Idag har jag tid hos tandläkaren, men det är förhoppningsvis min sista tid nu på ett tag. Skönt att ha det fixat innan bebisen kommer..

Imorgon blir det att dammsuga o greja i mammas hus, för nu är det dags för första visningen på torsdag. Känns jobbigt och vemodigt att mitt barndomshem ska säljas.. där man har alla sina barndomsminnen ifrån. Så känns tufft, men det måste ju göras.

Nu ska jag äta lite innan jag ska bege mig mot stan! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Boel

Skönt för dig att lämna glada barn på dagis! 😊

2014-09-02 @ 14:38:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback