30 år

Hej på er! Nu börjar dagen gå mot sitt slut. Det är min födelsedag idag, och jag har lämnat 20-talet bakom mig och har nu blivit 30 år. Men jag känner mig inte så gammal som det låter :P

Det har varit en bra dag och den har gått så fort! Jag fick bestämma om Dennis o barnen skulle sjunga för mig imorse.. men var inte så sugen på att stiga upp halv 6 :P Så jag fick några pussar av Dennis innan han begav sig till jobbet. Nere hade han lämnat lite presenter som jag öppnade när jag och barnen steg upp :)
Jag fixade god frukost med bl.a. smoothie, till lunch mumsade vi på våfflor.
 
När Dennis kom hem så hade jag middagen klar, som blev fläskfilé. Fick underbara rosor och mer presenter :) Kvällen avslutas med lite ostbricka och tv. Vill tacka för alla grattis jag har fått idag! <3 Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback