Detta har jag shoppat!

God morgon på er sötlökar! =)

Idag är jag riktigt riktigt morgon pigg! :) Vaknade kl.08 helt av mig själv.
Jag va dödens trött igår efter all shopping och bygg.
Just nu sitter jag och äter frukost, skorpor och en ekologisk kiwii och ett glas mjölk. Gott! Och så sitter jag och tittar på Chihuahuan från Beverly Hills. Somnade ifrån den igår då jag va så trött.
Än så länge e den väl si så där. Sitter inte fängslad me blicken precis. Men jaja.. nu tänkte jag iaf skriva och berätta om gårdagen... En dag me tjejkompisarna på stan....

Från början skulle jag träffa bara Pauline, men så är Sandra nere från Lindköping.. och givetvis ville jag passa på att träffa henne. Och så hörde jag me Jenny och Sandra hörde med Jennie. Så vi blev 5 styckna! Kul!
Iaf så gick vi till Royal Thai och åt deras buffé. Vi satt där en bra stund i solen på uteserveringen! Det var riktigt härligt och trevligt vill jag säga! =) Sen skulle Jennie på nåt jobb möte och vi andra tog en shoppingrunda på stan.



Här kommer bilder från gårdagens shopping:
 Lite färg till sommaren =) Köpt på H&M för 98kr tror jag det var.. kanske inte ska ha mysbyxor till haha...

 En grön (syns lite dåligt på bilden) t-skirt från H&M 70 spänn..

 L´ORÈAL Extra Volume Collagene mascara (vattenfast). 160 kr på Kicks. Och ögonskugga från H&M för endast 39,50kr och den är skitbra! Har två andra sen innan =)

 Sko från Vagabond, köpt på Åhléns för 649 kr.

Sen köpte jag ett vitt linne, svarta leggings och hårband.. men det är ju inget att fota ;P

Kom på att jag köpte ett par skor i förgår oxå... så här kommer ett kort på dem... Från Skopunkten minns inte priset..


Efter de härliga timmarna på stan me mina vänner körde jag till min syrra för att ge henne en födelsedagspresent. Hon fick pengar och en ögonskugga. Stannade där drygt en timme.... för sen ringde Dennis och sa att han hade slutat. Så vi möttes upp vid Jem & Fix och köpte grejer till kattrastgården, som vi sedan byggde klart stummen på =) Jag skrev vi.. för jag va faktiskt oxå och hjälpte till hela tiden :P Kommer väl lägga in kort på den senare elr en annan dag! Tror den kommer bli bra! =)

Efter vi grejat o byggt där ute gick vi in och åt stekt korv i bröd, kollade på tv och åt lyxglass! MUMS!


Idag slutar min prins redan vid 12-tiden =) Härligt! Längtar efter honom! Hoppas ni får en mysig valborg och ta det lugnt me drickan!!! :) Vi har inget speciellt planerat!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja vi gjorde det, och det va svinkallt i vattnet=/ Men det va jätte skönt när man väl kom up=) Tack själv, det va verkligen jätte trevligt Puss

2009-04-30 @ 11:29:44
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad fin tröjan var på dej, passar dej jättebra! :)

Tack så mycket för den härliga dan ;) Puss

2009-04-30 @ 20:44:03
Postat av: Jenny

Hej sötis!!

Tack för en trevlig dag =)

Fina fynd du gjorde =)=)

Pussa

2009-04-30 @ 23:08:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hoppas du haft en bra valborg :)

2009-05-01 @ 00:39:04
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback