Jobbedax

Ja sorgligt men sant! Nu är semestern slut... fast ärligt talat är jag glad att tiden går fort nu =) ♥
Nu jobbar jag två nätter.. kommer nog gå fort :) Sen på måndag jobbar jag igen och då tillsammans med min kära jobbakompis Agnete =) Ska bli jättekul att träffa henne igen! Vi har inte setts sen hon gick på sin tidiga semester!
Sen kommer jag va ledig två nätter.. hoppas dem får in nån snabbt så man slipper tänka på det!

Ibland kan det vara lite bekymmersamt (stavas det så??) vad man ska hitta på för mat att ha med sig. Ibland köper jag nåt på nån mack.. oftast sallad.. men det blir lite dyrt i längden, så ofta har jag med mig egen sallad eller nån baguette. I natt har jag iaf fixat med en sallad med kyckling, fetaost, pecannötter, minimorötter, solrosfrön, gurka, paprika, sallad och majs... kanske har glömt nåt? Sen en osötad baguette med en mjukost till... gott!

Idag har jag lättat mitt hjärta lite me, va skönt och gick fort hehe....

Ha det gott!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är inte lätt att veta va man ska ha me sig å äta... :S Magen känns ju lite mer känslig på natten... Men sallad e ju bra! =)

Ja jag förstår att de va skönt att lätta ditt hjärta... :)

Hoppas du får en lagom lugn natt! =)

Pussa

2009-08-19 @ 22:42:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback