Idag...

Hejsan!
Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig..
Idag har vi varit riktigt sega!

Men vi har iaf kört till Lantmännen, där vi köpte lite grejor vi behövde ha hem. Och handlade lite middag på ICA.. När vi kom hem igen så åt vi frukost.
Sen när vi kollade ut genom fönstret så snöade det massor! Stora flingor.. dock var det inget som la sig på marken.
Efter frukosten (som var vid 1-halv 2 tiden hehe) så gick vi en promenad med hundarna. Blev en runda till Brändabo (ca 1 km) där Dennis föräldrar bor.
Dennis pappa va i skogen och sågade ner träd.. så vi gick dit med hundarna och tog med oss deras hundar dit. Och dem busade runt som bara det och sprang i pölar m.m. och rätt som det var så såg jag Acira rulla sig i gammal aska där Donald eldat förut!!! Så jag fick en grå hund, hon såg verkligen ut som ett monster! Haha..
Så det va bara att tvätta av henne det sen.
Fikade lite hemma hos svärföräldrarna me innan vi gick hem i mörkret.

Nu ikväll har vi lagat mat och kollat på film och spelat lite spel. Bara tagit det lugnt d.v.s.

Nu blir det väl upp i sovrummet och kanske kolla på en film till innan vi ska sova!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Häärligt med snö :D:D Hoppas att de kanske kan bli en vit jul i år också!! =)

Mysigt med lite fika =)

Puss

2009-12-14 @ 18:38:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback