Stan

God kväll på er kära bloggläsare =) Haft en bra dag??
Det har jag.. kanon faktiskt! Härligt sommarväder, god fika, gott sällskap m.m.

Här är jag från idag.. Håret ser inte riktigt klokt ut, måste klippa mig och fixa till det lite :S


Innan jag stack in till stan idag, gjorde jag inte så mkt... rotade fram mina gamla armband.. ganska fina faktiskt..
Jag har iofs ett brunt hårband där me ser jag som inte ska va där hehe...
 
I alla fall så hämtade jag upp Arvid lite innan 3... åkte in till stan och mötte upp Linda. Vi gick och fikade på "Ny fiket", eller vad det nu hette??? Linda och jag åt blåbärspaj och Arvid hallonpaj... mkt gott! Sen kollade vi lite i affärer. Arvid hittade en snygg jacka på Kompaniet.. och Linda fixade med sin mobil och jag hängde bara med hehe... Köpte inget idag (stolt)..


När jag kom hem så höll Dennis på att sätta dit sin turbo till sin bil... svärfar kom och hjälpte honom, medans Jonna och Kristina (Dennis syster o mamma) och jag satt och åt glass.. Och dem hade Nea fisen med sig också =)

Nu ska vi äta godis o se på tv o så =)

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt ni ser ut att haft det =)=) Gott me paj! Mmmums!! Hoppas vi ses snart!

Pussa

2009-07-16 @ 21:30:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken härlig start på semestern! Kram

2009-07-16 @ 22:44:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad roligt att du hittat till min blogg - välkommen tillbaka! :-) Vilken härlig dag du har haft, precis som en sommardag ska vara.... Kram

2009-07-17 @ 08:12:02
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback