Älsklingens 25 års kalas

Grattis älskling på din 25 års dag!!!!!! :D Älskar dig!

Hejsan på er!
Tänkte skriva lite och berätta om kalaset mm. och lägga in lite bilder :)

Vi hade ju kalas för Dennis igår. Jag och min syster Annika hade förberett all mat dagen innan och Kristina hjäpte mig att göra goda jordgubbstårtor med vanlijkräm.

Detta stod på menyn:
Planka med grillad kyckling, fläskfilé, rostbiff, kassler och texmex skinka. Potatissallad, grönsallad, fruktfat med jordgubbar, vattenmelon, druvor, kiwii och ananas, och så hade vi dressingar (tzatsiki och örtdressing), och baguetter och lite ost & kex. Alla verkade gilla maten och det va ju bra..

Efterrätten bestod av jordgubbstårtor med vaniljkräm och jordgubbar inuti och krossad daimchoklad ovanpå, vetebröd, snoddas, kaffe, och lite Dooleys och whiskey =)



Dennis fick många fina presenter. Blommor, pengar, kläder, skärp, ljuslyktor i krossat glas, andra ljuskyktor, vinkork, löpare, ljus, salladsskål, salladsbestick, oljeflaskor (till mat/oliv olja osv), chokladask, presentkort på Cervera och Autoexpert.

Av mig fick han ett par kalsonger, ett svart linne med ett tryck på, jeans shorts, en blå t-shirt, presentkort på elgiganten, 3 röda rosor, presentkort på att få köra Lamborghini i Malmö och presentkort på att köra Folkrace i Växjö. Och sen idag fick han ett stort paket fyllt med hans favoritgodis.

Svart linne från min syster Annika och jeans shortsen från mig.
 
T-shirt från mig.

Svart linne från mig och shorts från Annika.


Här kommer lite fler foton från själva kalaset. Det går att förstora bilderna genom att klicka på dem.


Efter det trevliga kalaset, satt jag och Dennis, Annika och Magnus och festade hemma hos Dennis föräldrar. Sen gick vi ut och dansade och där träffade min syster Jenny och våra kusiner Linda och Tea, och Dennis bror Philip. Vi hade mkt roligt och dansade gärnet.

Idag hade vi en rejäl sovmorgon. Var hemma halv 4 i morse.. så vi sov till 12 nästan. Vi har plockat undan presenter, bord, med mera hos Dennis föräldrar. Och nu slappar vi bara framför tvn o datorn med godis :)
Sen ikväll är det dax för jobb för min del. Bara en natt iofs så det är skönt. Imorgon är det möte.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det såg göttigt ut :D

2009-06-07 @ 17:41:14
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh så god maten lät=)=) Toppen mmed planka!

Kalaset lät ju verkligen jättelyckad!

Puss

2009-06-07 @ 17:46:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilket härligt kalas! Maten och tårtorna såg ju bara sååå goda ut ju! Kramar

2009-06-07 @ 20:17:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: jonna

gå ju inte att klicka upp dem större, bilderna alltså! :(

2009-06-07 @ 20:25:31
URL: http://pusselbiten.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mmm maten o tårtan såg riktigt gott ut :) Så fiin du var oxå! ;) Skönt att du fick komma ut o dansa lite iaf :P Hur supernöjd blev han med sina presenter? :D Puss

2009-06-07 @ 21:12:03

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback