Mys! Och ett gott tips!

Hej igen!
Idag efter ha vaknat riktigt piggelin (ingen baksmälla.. yes!) så åt vi god frukost.. rostat bröd.. det är riktigt mumsigt! Sen klippte Dennis gräset och jag har tvättat några maskiner med tvätt.. Alla djuren har varit ute i det härliga vädret och jag me =) Har fått lite färg!
När Denne var färdig med gräset efter några timmar... (det tar ju sin lilla tid att klippa vår stora tomt) så åkte vi till Kristianopel tillsammans med Wilma och Acira. Gick längs med vattnet och njöt och så köpte vi glass till oss alla =)
Sen på vägen hem körde vi förbi Jämjö och köpte lite jordgubbar m.m.

Väl hemma igen lagade vi mat.. Korv Stroganoff *mums*.. och nu har vi smaskat i oss jordgubbar med mjölk och socker!! Så gott!



Måste förresren tipsa om en supergod choklad =)


Ha det gott!!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sånt härligt väder vill jag också ha :) Här bara öser regnet ner fortfarande.. Kramar

2009-06-14 @ 21:21:38
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh! Tycker att de e såå mysigt i Kristianopel... Där kan jag tänkam ig att bo... men itne peter.. haha... :P Fina vovvarna e!!

Ja chokladen ser såå god ut.. Får ta å köpa den nån dag :)

Puss

2009-06-15 @ 20:44:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback