Kolla vad jag fick av världens underbaraste kompis!!!!!!!!!!!! <3

Hej på er alla!!!

Jag är så glaaad idag! Tårögd minst sagt!!!!
Idag fick jag en grej på posten av min underbara vän Jenny!



Kolla in här:

En stooor kartong!!!!


Grönt papper och så två kort


I det ena kortet var en hälsning från min underbara kompis. Och det andra var stor det: "Hej din lyckost! Här kommer en presentbox till dig från någon som vill skänka dig omtanke!" m.m.


Och så innehållet!!! =)


Tack så jättemycket gumman! Du prickade precis rätt för att få mig att må bättre. Det räcker ju så klart att du bara finns! :) Men detta var en stor bonus =) Jag är så glad att du finns här för mig och stöttar mig för det vi går igenom! Jag är glad att du bryr dig och jag är glad att du och jag kan prata om allt och om inget.... Jag är så glad att jag har dej! <3

Tack! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahh Lilla Gumman! Så roligt att du blev glad över det!!! Är ju glad att jag har dej ju =)

Du hade rätt om handstilen förresten.. liknade min lite faktiskt! hehe!

Puss på dej gumman min!

2009-05-26 @ 17:08:29
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken underbar present! Kram

2009-05-26 @ 18:12:01
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vilken helt underbar grej att få på posten :) Vart hittar man sånt? ;) Puss

2009-05-26 @ 21:20:27
Postat av: anette

mkt fin present

2009-05-27 @ 12:27:38
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback