God natten!

God morgon på er som nyss vaknat!
Snart ska jag hoppa i säng och sova några timmar. Härligt. Vi hade en bra natt på jobbet. Förutom början. Då när vi varit på en läggning på ett ställe och skulle köra därifrån. Så stod två brandbilar och blockerade vägen så vi kom inte ut :P Så vi blev lite försenade, men sen gick det bra =)
Däremot har det varit riktigt pissigt väder och ösregnat och blåst hela natten. Lite jobbigt att jobba i sånt väder. Men det gick ju det me!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Dennis ska på nån elmässa efter jobbet så jag vet inte när han kommer hem. Jag ska förhoppningsvis orka med en sväng om med damsugaren.. behövs!

Nu ska jag hoppa ner i sängen!
Natti!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon eller får man säga god natt till söta dig..Hoppas att du får massa sköna timmar i sängen denna morgon.krma kram

2009-11-05 @ 09:34:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så skönt att ni hade en lugn natt =) Jobbar du inatt me?? Lr är du ledig till fre kanske.. hmm...

Ses kanske på nätet sen när du vaknat =) hihi

Pussa

2009-11-05 @ 14:19:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback