Inte varje dag........

........ Som man vaknar.... av att Dennis kommer in i sovrummet med en frukostbricka till mig =)
Frallor med ost och massa gurka/paprika på och en stor mugg med varm choklad! ♥

Så gulligt av honom! Och gott var det! :) En riktig överraskning.

Jag har sussat gott nu med Alexander bredvid mig i sängen.. Jag är ju lite sjuk me, hade feber igårkväll.. vet inte om jag har det nu. Så det var ju perfekt överraskning =)

Dennis har varit iväg nu på morgonen hos sjukgymnasten.. så då passade han på att köpa frallorna på hemvägen.
Och nu har han nyligen kört iväg igen.. han ska till Stefan.. en gammal vän som har/ jobbar i en tattuerarstudio...
Så nu ska han tatuera sig... två tatueringar faktiskt..
En tribal på överarmen och på underarmen ska han tatuera in Alexander och hans födelsedata. Kommer nog bli bra =)

Ha det bäst! Kramar

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi han kan han om han bara vill :) Så skönt att slippa stiga upp ur sängen o äta frukost!! Gottigt med nästintill nybakta frallor med :) Puss

2010-12-28 @ 21:52:09
Postat av: Jenny

Oj sån lyx!!!! Roligt att bli överraskad!

puss

2010-12-30 @ 23:22:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback