This week so far

God dag i stugorna! :)

Idag var det visst torsdag igen... herregud vad dagarna flyger förbi!
Det har varit en vecka som vi varit iväg mycket faktiskt.

I måndags var Dennis hos sjukgymnasten och samtidigt var jag hos bvc med Alexander. Det var första gången jag var iväg själv med honom. Var lite nervös inför det.. men det gick ju huuur bra som helst ;)
Och han hade vuxit på både längden o bredden :) 4550 gram och 53,5 cm lång.. lillgossen! ♥
Efter bvc åkte vi hem och myste i massor.. Dennis åkte till sin bror efter sjukgymnasten och installerade hans nya panna i huset. Och det tog måånga timmar. Så han fick köpa med sig lite köpemat hem sen när han kom på kvällen.

Tisdagen åkte vi hem till min kära vän Jenny, hennes sambo Peter, deras hund Selma.. och även deras lilla flicka Alice =) Var första gången jag träffade denna vackra lilla flicka :) Hur söt som helst! Det skiljer bara 17 dagar mellan Alexander o Alice =) Jag lägger in lite bilder i nästa inlägg =)

Igår var Dennis hos sjukgymnasten igen.. och efter det åkte vi in till stan för lite julshopping =) Jag har nog aldrig julshoppat så snabbt... men Dennis har inte tålamod att gå för mkt och förlänge i affärer hehe.. Så det gäller att ha raketskor på sig så han inte blir kinkig ;P hehe dessa män va!? :P
Vi hittade i stort sätt alla klappar.. men vi har nån till som vi måste köpa.. Typ tre eller nåt.
Efter julshoppingen köpte vi mat på Maxi och därefter körde vi och hämtade våra tavlor från baby fotograferingen som vi var på förra veckan. Åååh så nöja vi är! Längtar så tills det nya tv-rummet blir klart så jag kan sätta upp dem! =)

Idag blir det bara att va hemma. Dennis är i och för sig hos sjukgymnasten idag igen. Men han kommer snart hem. Men det blir en "vilodag" hemma. Småplocka lite bara.. tvätta och lite så. Skönt att bara ta det lugnt efter en ganska intensiv vecka.

Hoppas er vecka me har varit bra!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback